Efektivní správa PPC kampaní

Začít využívat PPC reklamu dnes může opravdu každý. Stačí si zřídit účty u PPC systémů Google Adwords nebo Sklik, dobít kredit, nastavit kampaně a už fungujete. Je to velmi jednoduché. Nic ale nebude tak růžové, jak se na první pohled zdá. Většina těchto Vámi navržených kampaní skončí prodělkem, respektive výdaje na provoz PPC kampaně budou vyšší než příjmy. Taková kampaň samozřejmě nemá smysl. Není se čemu divit, ale bez patřičných zkušeností je velmi obtížné nastavit PPC kampaně tak, aby byly ziskové.

Pokud však díky této negativní zkušenosti PPC reklamu zatratíte, uděláte chybu. Správně nastavená a optimalizovaná PPC kampaň dokáže krátkodobě i dlouhodobě vydělávat. Hlavním cílem k úspěchu je zaměřit se na klíčová slova, která se vyplatí. Za pomocí nástroje Google Analytics lze měřit, které klíčové fráze přináší největší konverze a mnoho dalšího. Na základě toho dochází k neustálé optimalizaci kampaně, kdy se snižují výdaje a zvyšují příjmy. Jedná se o efektivní správu PPC kampaní.

PPC reklama pod kontrolou

Na rozdíl od jiných firem, všechny mnou spravované kampaně bezpečně uvidíte na svém účtu Google Adwords nebo Sklik. Neustále budete mít pod kontrolou nastavené kampaně a utracenou částku. Nemůže se tak stát, že do PPC reklamy investujete 15 000 Kč, z čehož dostanu 10 000 Kč za práci a zbylých jenom 5 000 Kč půjde na útratu do kampaně. Fakturovat Vám budu pouze odvedenou práci a měsíční správu PPC kampaní.

Ceník tvorby a správy PPC kampaní

  • Tvorba PPC kampaní - 500 Kč/hod
  • Správa a optimalizace PPC kampaní - měsíční poplatek v závislosti na obsáhlosti kampaní a náročnosti práce
NEJČASTĚJŠÍ DOTAZY

PPC si řešíme sami. Co můžete nabídnout Vy?

Vytvořit si vlastní PPC kampaň není nic obtížného. Mnohem náročnější je vytvořit PPC kampaň, která vydělává peníze. Nejlepším řešením je optimalizace jednotlivých PPC kampaní, kdy hledáme možnosti jak nejlevněji oslovit co nejvíce zákazníků, kteří budou mít co nejvyšší konverze. Na to většina majitelů svých projektů nemá čas ani zkušenosti.


Jak budeme mít pod kontrolou utracenou částku za PPC?

Jednoduše uvidíte ve Vašem Google AdWords a Sklik účtu, kolik peněz se daný měsíc utratilo přímo za PPC. Veškeré externí služby budou započítány zvlášť dle ceníku nebo dohody.

© Copyright 2006 - 2014 | Jiří Šubr - specialista na internetový marketing